Pagina's

zaterdag 2 augustus 2014

Maëlle - de patroontesters - deel 3

Ik ben sinds dinsdagnacht terug van een 10 daagse, deugddoende, zalige reis naar Portugal (foto's volgen later ;-)). De batterijtjes zijn weer volledig opgeladen en de afgelopen dagen werkte ik verder aan het bijstellen, aanpassen & aanvullen van het Maëlle patroon. Ik ben dan ook superblij te kunnen aankondigen dat vanaf maandag het patroon te koop zal zijn. De prijs is dezelfde als voor Jackie (12 euro) en het patroon zal opnieuw zowel als directe download via PayPal als via overschrijving te koop zijn. Het precieze moment van lancering en de bijhorende links zullen maandag via Facebook en de blog aangekondigd worden.

In afwachting stel ik jullie graag nog wat Maëlle's voor van mijn ijverige testers!

Sofie van de blog Van Stikleek tot Lady Stitch maakte een tussenseizoensjasje voor haar dochtertje. Ze werkte de jas achteraan af met een ultracute strikje! Meer foto's vind je hier.



Katrien Depoorter maakte haar Maëlle in jeansstof. De sierstiksels rond de naden geven de jas net dat tikkeltje extra!



Nathalie van de blog Alfonsiene maakte een heel aparte versie van Maëlle. Ze koos namelijk niet voor een effen stofje maar voor een mooie vogelprint. Die combineerde ze met gouden knopen en een knallende gouden voering. Meer foto's van dit geslaagde jasje vind je hier.



Annick van Minniemie maakte een zonnige Maëlle voor haar dochtertje. Heel leuk afgewerkt met paspel gemaakt in voeringstof! Meer mooie foto's kan je hier bewonderen.



De groene Maëlle van Vero Bourgeois staat haar dochter beeldig! Prachtig gecombineerd met de gele accenten én bijpassende haarspeld.











6 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal even mooi.goede testers heb je ;-) Fijn dat je batterijen terug opgeladen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al spijt dat ik toen ik de bevestiging kreeg (om patroontester te zijn) NEE heb gezegd! Ik bestel het jasje zeker... stof ligt al veel te lang op de strijkplank te wachten! NU heb ik genoeg tijd om er iets moois van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stuk voor stuk prachtige resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen