Pagina's

zondag 1 april 2012

IeneMiene krijgt kadootjes

In de afgelopen weken werd ik verwend...

Vorige week ruilde ik stofjes met deze dame. Maar de stofjes kwamen niet alleen ... Er zat ook een goodie bag bij met een paar heel mooie, gele oorringetjes en bijpassend hangertje!




En dat was niet de eerste verwennerij. Zo zat er enkele weken geleden een zelfgemaakt toilettasje in mijn brievenbus. Zomaar, omdat ik iemand een patroontje bezorgd had en haar wat tips had gegeven. Leuk hé?!


Dus: dankjewel dames!!!

5 opmerkingen:

  1. Schone stofjes! Ik kreeg vandaag die van jou ook aan via Nele. Dankjewel, ben er heel blij mee! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supertof! De stofjes zijn inderdaad de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wauw waauw! Wat een verwennerij! Geniet ervan !
    Die stofjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen